Obecnie prowadzenie przedsiębiorstwem coraz częściej wymaga od właściciela powierzenia niektórych zadań innym podmiotom. Dotyczy to zarówno z kwestiami codziennymi, jak i z zadaniami oddalonymi w czasie. Raporty roczne budzą strach dla licznych firm. Ponad to nie każda placówka zatrudnia na tyle przeszkolonych pracowników, by profesjonalnie takie zestawienie poddać analizie. Dlatego też coraz częściej firmy zdają się na pomoc agencji reklamowych w tej dziedzinie. Cieszące się renomą agencje reklamowe nie tylko traktują każdego zleceniodawcę w sposób indywidualny, ale również każdy projekt konstruują od podstaw. Nie inaczej jest w przypadku sprawozdań rocznych z funkcjonowania konkretnej firmy – zleceniodawcy. Raporty są z reguły tworzone od podstaw, bez gotowych szablonów, z wzięciem pod uwagę wyjątkowych cech konkretnego podmiotu. Zatrudniająca fachowców agencja reklamowa bierze pod uwagę również cel konstruowania takiego raportu, jego wykorzystanie w praktyce. Podczas powoływania do istnienia raportu rocznego niezbędne są również powtarzające się narady z przedstawicielami danego klienta. Indywidualnie wykreowany raport przedstawia treści zarówno procentowe jak i odmienne w profesjonalny, a równocześnie przejrzysty graficznie sposób. Wszelkie badania rynku są równocześnie przygotowywane przez fachowców z dziedziny marketingu. http://nohau.pl/. Można więc konstruktywnie wykorzystać je w dalszych działaniach przedsiębiorstwa, tak w wymiarze materialnym, jak i planów ogólnych.